|
||
Service en GarantieDe moqer / Bestellen / Aflevering / Service en Garantie / BetalenHoe zorg ik ervoor dat ik heel lang kan doen met de moqer?
moqer.nl raadt aan om regelmatig de volgende handelingen te verrichten. Zo heeft u het langst plezier van de fiets en bent u verzekerd van blijvende kwaliteit en veiligheid:
- Het is belangrijk bewegende onderdelen regelmatig in te vetten, zoals de ketting. Hierdoor zal hij minder slijten en soepeler lopen.
- Zorg dat de banden altijd de juiste bandenspanning hebben. Dit zorgt voor een prettig gebruik en een verminderde kans op lekke banden.
- Zet de fiets altijd ergens binnen of overdekt, doch altijd droog
- Zorgt u ervoor dat u controleert of de trappers, de stuurpen, stuurklem, zadelpen en bouten nog goed vastzitten. Dit voorkomt onnodige slijtage of gevaarlijke situaties.
- Zorgt u er altijd voor dat u als de straatverlichting aangaat over voldoende zichbare verlichting op uw fiets beschikt. Via de site van moqer.nl kunt u verlichting bijbestellen.
- Zorgt u er ook altijd voor dat u een stevig slot heeft om de fiets veilig overal neer te zetten. Het is altijd aan te raden een kettingslot te nemen en de fiets ook ergens aan vast te zetten. Via de site van moqer.nl kunt u diverse sloten bijbestellen.
Hoe wordt de garantie verder afgehandeld ?
Na ontvangst van uw bericht met foto’s en de omschrijving van het probleem, zullen wij dit zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Beschadiging door gebruik vallen buiten de garantievoorwaarden. Ook beschadigingen die niet aan te merken zouden zijn als fabrieksfouten of transportfouten vallen buiten de garantieregeling. In al deze gevallen kunnen wij de aanvraag niet in behandeling nemen en wij zullen u hier dan ook over berichten. Garantie is in geen geval overdraagbaar en wordt enkel afgegeven op naam en datum bij aankoop van uw fiets(en). Als het een cadeau betreft voor iemand anders, kunnen wij enkel na een e-mail van u de garantie op een andere persoon zetten. Dit moet aangevraagd zijn uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst van het pakket en wel door degene die het pakket besteld en betaald heeft. Garantie afhandeling vindt uitsluitend plaats via de site moqer.nl. Per geval zal bekeken worden of een vertegenwoordiger van moqer.nl langs komt of dat u onderdelen toegestuurd krijgt. Ook zou het kunnen in overleg met u, uw fiets retour te sturen voor nadere inspectie en reparatie op lokatie bij moqer.nl. Wij zullen in overleg met u zo snel mogelijk een passende oplossing vinden afhankelijk van de situatie.
Kan ik mijn bestelling retour sturen ?
Ja, als u in het bestelproces zit en u nog niet via de site moqer.nl heeft betaald, dan kunt u ten allen tijde annuleren. Indien u voor de bestelling reeds betaald heeft, is het niet meer mogelijk de bestelling te annuleren. Wij zullen het pakket bij u afleveren op de door u aangegeven dag. U heeft wel recht het pakket terug te sturen binnen 7 dagen, mocht u toch besloten hebben de fiets niet te willen. U dient echter wel rekening te houden met verzendkosten die in rekening gebracht worden die bij de bestelling horen. U bent ook zelf verantwoordelijk voor dat de de doos ongeopend en onbeschadigd naar ons wordt teruggestuurd. Hierbij draagt u ook de kosten van het verzenden. Heel belangrijk is dat de doos niet geopend is geweest en er geen beschadigingen zijn. Is dit wel het geval, dan volgt geen restitutie van geld en zullen wij u berichten om een oplossing te vinden. Wij kunnen de fiets dan niet meer aan een andere klant aanbieden. Zodra het pakket bij ons is ontvangen zullen wij de fiets inspecteren. Indien de fiets in nieuw staat aangekomen is, zullen wij per omgaande het factuurbedrag minus de verzendkosten direct aan u terugboeken.
Wat is de garantie op fietsen?
De garantie is 2 jaar op het frame en voorvork en een half jaar op de onderdelen. Voor meer details verwijzen wij u naar de voorwaarden op onze site. U kunt de voorwaarden ook bij de KvK opvragen.
Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar zie dat de fiets beschadigd is.
U bestelling is verzekerd en u heeft recht op een correcte levering. Mochten er beschadigingen tijdens het transport zijn ontstaan, dan zullen wij het geval gaan bekijken en u er zo snel mogelijk over berichten. Alle mogelijke extra kosten zijn voor rekening van moqer.nl. U dient wel het totale pakket goed te inspecteren bij ontvangst. Mocht u direct na ontvangst een gebrek zien, dan verzoeken wij u dit zo snel mogelijk, danwel binnen 24 uur via e-mail aan ons kenbaar te maken met uw toelichting en foto's van het artikel. Vermeld hierbij ook uw factuurnummer of bestelnummer en wat precies de schade is. Alleen met foto’s en uw verklaring kunnen we het in behandeling nemen. Wij zullen in overleg met u zo snel mogelijk een passende oplossing vinden afhankelijk van de situatie. Op de site van moqer.nl kunt u bij “contact” alles invullen en opsturen naar ons.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen op de dag dat ik had aangegeven. Wat nu?
Stuurt u ons een e-mail met uw factuurnummer of bestelnummer en de dag waarop u het had aangegeven te willen ontvangen. Wij zullen u zo snel mogelijk berichten over de status. Let er op dat er altijd een kans in zit dat TNT niet op de aangegeven dag kan leveren. Wij gaan er van uit dat in de meeste gevallen de fiets op de dag dat u aangegeven heeft, bezorgd zal worden. Het is wel zo dat wij geen indicatie kunnen geven over het tijdstip van levering. Dit kan de hele dag zijn tijdens kantooruren tot 18:00 uur. Wij kunnen u niet de garantie geven dat de fiets op de aangegeven dag bezorgd gaat worden. Dit komt omdat TNT de verantwoordelijkheid draagt voor het verzenden van uw bestelling.
Ik gebruik de fiets maar er is een mankement. Wat moet ik doen?
Mocht u tijdens gebruik een gebrek zien dan verzoeken wij u voor alle gevallen dit zo snel mogelijk, via e-mail aan ons kenbaar te maken met uw toelichting en foto's van het artikel. Vermeld hierbij ook uw factuurnummer of bestelnummer en wat er precies aan de hand is. Alleen met foto’s en uw verklaring kunnen we het in behandeling nemen. Let erop dat (de) het betreffende mankement(en) ook binnen de garantievoorwaarden moet(en) vallen. Wij zullen in overleg met u zo snel mogelijk een passende oplossing vinden afhankelijk van de situatie.
Ik ben een sleutel verloren. Wat nu?
Indien u bij ons een slot van het merk AXA heeft gekocht kunt u kijken op www.axa-basta.nl voor informatie hoe u weer een duplicaat sleutel kan krijgen. Voor andere accessoires is het helaasniet mogelijk een duplicaat te verkrijgen.
Stuurt u ons gerust een mail en wij zullen u verder helpen.
|
||