|
||
AfleveringDe moqer / Bestellen / Aflevering / Service en Garantie / BetalenWorden de fietsen afgemonteerd geleverd ?
Om u een zo voordelig mogelijk product aan te bieden, is het van belang het proces zo efficiënt mogelijk in te richten. Om deze reden zullen de fietsen niet geheel afgemonteerd worden, maar in een zogenaamde 90% staat. Dit betekent dat uitsluitend de trappers, het zadel, het voorwiel en stuur nog gemonteerd of vastgedraaid dienen te worden. De fietsen worden netjes verpakt in stevige kartonnen dozen. Zo wordt de kans op beschadiging tijdens transport verminderd.
Bij de aflevering ontvangt u ook een montage-instructie waarmee u heel makkelijk u fiets tot een 100% staat in elkaar kan zetten. Let er hierbij op dat u basis gereedschap in huis moet hebben. Ook kunt de de handleiding downloaden via de volgende link:
Is het ook mogelijk mijn bestelling af te halen?
Ja dat kan. Als u in het bestelproces heeft aangegeven dat u liever het pakker zelf wilt afhalen, dan zult u na betalen het exacte adres zien verschijnen waar u het pakket kan komen afhalen. Ook in de bevestiging zal dit adres vermeld staan. Het depot is in de regio Den Haag. Let er wel op dat u een tweede bevestigingsmail krijgt van ons depot. Deze dient u tezamen met een legitimatie mee te nemen als u komt afhalen. Zonder deze bevestiging kunnen wij u helaas de fiets niet meegeven
Wanneer weet ik bij het afhalen wanneer mijn bestelling klaar ligt?
Indien u een bestelling wilt afhalen gelden dezelfde regels als bij het verzenden. U geeft aan waneer u de fiets wilt komen afhalen. Dit is niet mogelijk op zaterdag tot en met maandag en op de volgede dag als u na 13:00 uur besteld heeft. Openingstijden zijn van 10: 00-16:30 uur. U krijgt nog een aanvullende e-mail van het afhaaldepot. U dient in dit geval een geldig legitimatiebewijs en een kopie van de bevestiging mee te nemen. Wij raden u af te komen voordat u deze aanvullende bevestiging heeft, want wij kunnen u dan de bestelling niet meegeven en dat zou zonde zijn van uw tijd en reiskosten
Hoe zit het met het Transportrisico?
U bestelling is verzekerd en u heeft recht op een correcte levering. Mochten er beschadigingen tijdens het transport zijn ontstaan, dan zullen wij het geval gaan bekijken en u er zo snel mogelijk over berichten. Alle mogelijke extra kosten zijn voor rekening van moqer.nl. U dient wel het totale pakket goed te inspecteren bij ontvangst. Mocht u direct na ontvangst een gebrek zien dan verzoeken wij u dit zo snel mogelijk via e-mail aan ons kenbaar te maken met uw toelichting en foto's van het artikel. Alleen met foto’s en uw verklaring kunnen we het in behandeling nemen
Welk gereedschap heb ik nodig om de fiets in elkaar te zetten?
Om die fiets in elkaar te kunnen zetten heeft u het volgende gereedschap nodig:
- Zachte doek om fiets omgekeerd op te zetten tijdens montage voorwiel en pedalen
- Steeksleutel 15 voor montage pedalen
- Steeksleutel/dopsleutel 12 voor montage stuur
- Steeksleutel/dopsleutel 13 voor afstellen zadel
- Inbussleutel xx voor afstellen hoek stuurhendel
- Fietspomp voor normaal fietsventiel
Waar kan ik mijn bestelling afhalen ?
Indien u ervoor gekozen hebt uw bestelling af te halen, krijgt u in de bevestigingsmail het exacte adres toegestuurd. Het depot staat in de regio Den Haag. Let er wel op dat u eerst de extra bevestiging van het depot ontvangt, uitprint en meenemen alvorens u het komt afhalen. Vergeet uw legitimatie niet
Ik kan de fiets niet direct afhalen, kan het ook op een later tijdstip ?
Indien u de bestelling wilt afhalen en aangegeven heeft om op een bepaalde dag af te halen, wordt deze 1 week door ons in het depot gehouden indien u niet verschijnt. Heeft u in deze week geen mogelijkheid de bestelling af te halen dan zullen wij deze alsnog te koop aanbieden. Indien u niet schriftelijk heeft geannuleerd en de fiets langer dan een week in het depot staat, zal moqer.nl administratiekosten in rekening brengen
Wat is de levertijd als ik de fiets wil laten thuis bezorgen ?
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen en een bevestiging per e-mail hebben verstuurd, gaan wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en doorgeven aan de expediteur. Hierbij geldt: Als u vóór 13:00 besteld heeft, kan het pakket de volgende dag bezorgd worden. Wij streven ernaar dit zo secuur en goed mogelijk te doen, maar hierop kunnen wij geen garantie geven. Wel is het zo dat het in de meeste gevallen op de door u aangegeven dag bezorgd wordt. Als u na 13:00 uur heeft besteld zal het pakket automatisch de 2e dag aangeboden worden, indien u niet de exacte gewenste leverdag heeft aangegeven. In het meest ideale geval geldt: Vandaag vóór 13:00 besteld, morgen in huis
Hoe gaat het verder nadat ik besteld heb ?
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen en een bevestiging per e-mail hebben verstuurd, gaan wij uw bestelling zo snel mogelijk verwerken en doorgeven aan de expediteur.
In het bestelproces kunt u duidelijk aangeven welke dag u het pakket wil laten bezorgen. Ook in de bevestiging staat aangegeven hoe wij de afhandeling verder zullen verzorgen. De levertijd is afhankelijk van de voorraad en de dag die u heeft aangegeven waarop wij langs zullen komen om het pakket aan u te overhandigen. Houd er rekening mee dat op sommige dagen niet geleverd kan worden en de 13:00 uur regel strikt is
De verzendkosten voor de fietsen inclusief de bijbestelde assessoires € 14,50. Wij werken met een professioneel logistiek bedrijf en TNT om u de beste kwaliteit te geven in het verzenden van uw product
Wanneer wordt de fiets bij mij thuis bezorgd ?
Ons logistiek bedrijf is gespecialiseerd in transport van fietsen. In het bestel proces heeft u aangegeven op welke dag u de fiets wilt laten bezorgen. Wij zullen op de dag leveren die u heeft aangegeven. Wij leveren niet op zondag, maandag of de volgende dag als u na 13:00 besteld heeft. Mocht u niet thuis zijn bij aflevering dan zal TNT proberen het pakket bij een van uw buren af te leveren. Mocht dat allemaal niet lukken, dan krijgt u een kaartje in de brievenbus wanneer een tweede levering zal plaatsvinden. Bent u bij de tweede levering weer niet thuis en lukt het niet bij uw buren het pakket aan te bieden, dan krijgt u weer een kaartje in de brievenbus waar u het pakket kunt ophalen. Ons logistiek bedrijf en TNT werken uitsluitend op werkdagen tijdens kantooruren
Stuurt u ons gerust een mail en wij zullen u verder helpen
|
||